Pytania i odpowiedzi

Abonament i płatności

Czy mogę zmienić plan abonamentowy w dowolnym momencie?

Tak! W dowolnym momencie korzystania z Polisy w Chmurze masz możliwość zmianu planu abonamentowego.

Czy przy płatności rocznej otrzymam rabat?

Tak, przy płatności rocznej przewidzieliśmy rabat w wysokości 20%.

Ilu użytkowników jest mi potrzebnych?

Dodatkowy użytkownik to każda z osób, które razem z Tobą będą pracować na aplikacji (pracownik, agent, OFWCA). Potrzebujesz tylu użytkowników ilu masz współpracowników. W każdym planie w cenie podstawowej masz dostęp dla jednego użytkownika (np. dla siebie).

Czy mogę dodać lub usunąć dodatkowych użytkowników w dowolnym momencie?

Tak! Możesz to zrobić w dowolnym momencie korzystania z Polisy w Chmurze.

Czy mogę zwiększyć ilość miejsca na pliki w dowolnym momencie?

Tak! Możesz to zrobić w dowolnym momencie korzystania z Polisy w Chmurze.

Czy jeden uzytkownik może logować się do aplikacji z wielu urządzeń?

Tak, możesz logować się na swoje konto z różnych urządzeń (inny komputer, telefon, tablet) bez potrzeby wylogowywania się na innym urządzeniu.

Czy aby korzystać z Polisy w Chmurze muszę podpisać umowę?

Polisa w Chmurze jest usługą "pay-as-you-go". Po prostu opłacasz swoje konto z miesiąca na miesiąc. Jeśli jednak chciałbyś podpisać umowę, jest taka możliwość. Prosimy wtedy przed zakupem o kontakt.

Twoje dane i bezpieczeństwo

Gdzie są przechowywane moje dane?

Polisa w Chmurze korzysta z chmury obliczeniowej Microsoft Azure oferowanej przez firmę Microsoft. Dane są przechowywane w centrach obliczeniowych firmy Microsoft na terenie państwa członkowskiego UE (Holandia). Jest to sprawdzone i bezpieczne miejsce do przechowywania cennych danych naszych klientów

Jakie zabezpieczenia są stosowanie w aplikacji?

Polisa w Chmurze korzysta z technologii oferowanej przez Microsoft Azure, która zapewnia bezpieczeństwo procedury uwierzytelniania danych osoby, która loguje się do systemu. Bez trudu możemy też zarządzać uprawnieniami użytkowników i grup użytkowników, dzięki czemu bezpośredni dostęp do danych otrzymują tylko wybrane osoby, w zakresie ograniczonym do niezbędnego minimum. Stosowane jest szyfrowanie danych protokołem TLS, mechanizmy ochrony danych, system monitorowania logowań, przepływu danych oraz ich statusu. W najbliższym czasie będziemy wprowadzać również mechanizmy uwierzytelniania dwuskładnikowego.

Czy kopie bezpieczeństwa są robione automatycznie?

Tak, kopie bezpieczeństwa wszystkich danych są robione kilka razy dziennie i przechowywane do 30 dni wstecz.

Czy mogę pobrać moje dane i samemu robić kopię bezpieczeństwa?

Tak, w każdej chwili możesz pobrać z systemu wprowadzone bazy polis, klientów oraz wszystkie dodane załączniki i skany.

Funkcje

Czy Polisa w Chmurze posiada porównywarkę/kalkulator ofert ubezpieczeniowych?

W chwili obecnej Polisa w Chmurze nie posiada takiej funkcji. Jest jednak duże prawdopodobieństwo, że taka porównywarka zostanie wdrożona w ciągu najbliższych miesięcy.

Czy jest możliwość wczytywania polis z plików PDF?

W chwili obecnej Polisa w Chmurze nie posiada takiej funkcji. Jest jednak duże prawdopodobieństwo, że taka funkcja zostanie wprowadzona, o ile będzie to rzecz bardzo istotna dla naszych użytkowników.

Import danych

Posiadam bazę klientów i polis w pliku Excel. Czy mogę ją zaimportować?

Tak, w łatwy sposób możesz samodzielnie zaimportować swoją bazę do Polisy w Chmurze. Jeżeli będziesz miał jakieś problemy to chętnie Ci pomożemy!

Korzystam z innego programu dla agenta ubezpieczeniowego. Czy mogę przenieść swoje dane?

Tak, jeżeli korzystasz z innego programu (np. Agent.m6, Gapix) możesz przenieść swoje dane do Polisy w Chmurze. W celu przeniesienia danych musisz pobrać je z obecnego systemu w formie plików Excel, CSV lub tekstowych. Jeżeli Twój program Ci na to nie pozwala skontaktuj się z jego twórcą. Masz prawo pobrać swoje dane!

14 dni za darmo, bez zobowiązań

Załóż konto w 10 sekund, zrezygnuj w dowolnym momencie.

Załóż darmowe konto